Wanneer u het wachtwoord, behorende bij uw account, niet meer weet, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen via onderstaand formulier. Vul het bijbehorende e-mailadres van uw account in en volg de procedure zoals beschreven in de e-mail die u ontvangt.
Neem contact op met de beheerder van het serviceportal binnen uw organisatie. Hij of zij heeft een "Super Administrator" account en kan u eenvoudig uitnodigen via het serviceportal. Als nog niemand binnen uw organisatie toegang heeft tot het serviceportal, kunt u hier toegang aanvragen.
Op 14 november 2019 is het nieuwe serviceportal omgeving gelanceerd. De accounts worden in onze nieuwe klantportal op een andere manier beheerd dan dat u misschien bent gewend. Voorheen verliep het accountbeheer via onze servicedesk. Door u zelf in staat te stellen de accountgegevens van uw organisatie te beheren, bent u sneller in staat collega's toegang te geven tot het serviceportal. Hiervoor dient iemand binnen uw organisatie in het bezit te zijn van een account van het type "Super Administrator". Hij of zij kan dan een account voor u aan maken. Belangrijk om te weten is dat de accounts van vóór 14 november 2019 zijn komen te vervallen.
Hoe kom ik aan een nieuw account?