Mijn Zetacom
Graag helpen we u beter op weg om in te loggen op MijnZetacom.

Wanneer u het wachtwoord, behorende bij uw account, niet meer weet, kunt u een nieuw wachtwoord opvragen via onderstaand formulier. Vul het bijbehorende e-mailadres van uw account in en volg de procedure zoals beschreven in de e-mail die u ontvangt.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Neem contact op met de beheerder van MijnZetacom binnen uw organisatie. Hij of zij heeft een "Super Administrator" account en kan u eenvoudig uitnodigen via de MijnZetacom portal. Als nog niemand binnen uw organisatie toegang heeft tot Mijn Zetacom, kunt u hier toegang aanvragen.

Op 14 november 2019 is de nieuwe MijnZetacom omgeving gelanceerd. De accounts worden in onze nieuwe klantportal op een andere manier beheerd dan dat u misschien bent gewend. Voorheen verliep het accountbeheer via onze servicedesk. Door u zelf in staat te stellen de accountgegevens van uw organisatie te beheren, bent u sneller in staat collega's toegang te geven tot Mijn Zetacom. Hiervoor dient iemand binnen uw organisatie in het bezit te zijn van een account van het type "Super Administrator". Hij of zij kan dan een account voor u aan maken. Belangrijk om te weten is dat de accounts van vóór 14 november 2019 zijn komen te vervallen.

Hoe kom ik aan een nieuw account?

  • U bent beheerder van MijnZetacom binnen uw organisatie
    1. U bent beheerder van MijnZetacom binnen uw organisatie
    2. Indien u nog geen uitnodiging heeft ontvangen, vraag dan een hoofdaccount aan van het type "Super Administrator". Dit kan door een mailtje te sturen naar service@zetacom.nl of via uw accountmanager.
    3. U ontvang van Zetacom een uitnodiging op het door u aangegeven e-mailadres.
    4. Het nieuwe account kan nu door u worden geactiveerd.
    5. Nu kunt u inloggen op het hoofdaccount.
    6. Binnen Mijn Zetacom bent u nu in staat om uw collega's een zelfde uitnodiging te sturen voor het type account "Administrator" of "Gebruiker".
  • U bent geen beheerder van MijnZetacom binnen uw organisatie
    1. Neem contact op met de beheerder van MijnZetacom binnen uw organisatie. Hij of zij heeft een "Super Administrator" account en kan u eenvoudig uitnodigen via de MijnZetacom portal.